Başkalarının Parası Sizi Daha Zengin Kılar. Nasıl mı?

Kaynaklarımız sahip olduklarımızla sınırı değildir. Başkalarının kaynaklarını kullanmakla kazanacağınız faydaları, yaşadığım kurumsal ve bireysel örneklerle sizlerle paylaşmak isterim.…

Kaynaklarımız sahip olduklarımızla sınırı değildir.

Başkalarının kaynaklarını kullanmakla kazanacağınız faydaları, yaşadığım kurumsal ve bireysel örneklerle sizlerle paylaşmak isterim. Katkınız olursa çok memnun olurum.

Firma olarak;

  • Başka firmaların bütçeleri: Her firma ürününü satmak için satış ve pazarlama bütçesine sahip. Yaşadığım bu örnekte sms veya görsel iletişim bütçesi olan firmaya giderek, bize ücretsiz ürün vermesi karşılığında onların markasını kendi sms ve görsel iletişimlerde kullanacağımızı söyledik ve ücretsiz ürün aldık. Bu ürün ile çekiliş kampanyası düzenleyerek, firmamıza kaliteli lead sağladık. Firmanın markasını o marka bir şey vermese de yaptığımız 60 mio sms/IVR ve 1200 noktadaki görsel posterler ile potansiyel müşterilerine ilettik. Bize ek maliyeti olmadı. Firma ise verdiği faydanın çok üzerinde değeri olan iletişimi sağladı.
  • Başka firmaların kapalı gruplara indirim verme istekleri: Firmalar perakende fiyatlarını düşürerek karlılıklarını etkilemek istemiyor. Ama ulaşamadıkları kişilere ulaştıracak firmaların müşterilerine indirim sağlayarak satışlarını da artırmak istiyorlar. Bu sebeple ağırlıklı banka müşterilerine veya ortak hedef kitlesi olan firmalara da indirim yapmaya istekli oluyorlar. Biz bir sahne sanatları organizasyonundan müşterilerimizden %30 ekstra indirim aldık. Bunun iletişimini kendi müşterilerimize ilettik.  Bu sayede para harcamadan yeni abone kazandık. Firma da ulaşamadığı müşteriye satış yaptı. kritik başarı faktörü; faydanın ödenene değer algısını yaratıyor olmasıdır.
  • Ücretsiz ürün: Abonelikle gelir elde eden firmalar ek bir yatırım gerektirmiyorsa abonelerini büyüterek kar elde ederler. Bu sektörlerde ücretsiz sağlanan 3-6 ay arası abonelikler sonrasında aboneliği devam ettirmede denetme amacıyla kullanılır. Bu tip 3-6 ay arası ücretsiz ürünler veya belli bir ürünün basic versiyonunun ücretsiz verecek çok sayıda firma bulabilirsiniz. Ve ürününüzün satışını artırmak için bunu ürününüzü alana ücretsiz fayda olarak verebilirsiniz.

Bireysel olarak;

Maaşınızı ortalama %10 artırmak mümkün. Keşke %10 zam alsam diyorsanız okuyun.

  • KK indirimleri:
  1. Bonus ve YKB kartları giyim, akaryakıt, Gıda marketi ve restaurant harcamalarında 100 tl’ye 10 TL fayda veriyor. YKB’de biriken paranızla uçak bileti alırsanız 4 katına kadar fazla olarak kullanabiliyorusunuz
  2. American Express Card: yıllık üyelik ücreti alınıyor diye bir çoğunuzun almadığı karttan kesin alın hatta platinum olanını alın. Bir çok restaurant’ta %20 ve otellerde %3 restaurant’larda %5 indirim sağlıyor. Concierge hizmetleri, diğer indiirm ve faydaları da cabası
  3. Operatörler kullanıcılarına bir çok noktada geçerli indirim anlaşmaları yapıyor. Cinemaximum’da 1 bilet alana 1 bedava, deniz taksi %50 indirim vb indirimler ihtiyaç olduğunda elimizin altında.
  4. Hopi: Hopi ne alırsan paracık kazandırıyor yine birkaç katı olarak kullanabiliyorunuz.
  5. Visa platinum biletix’e alacağınız bilette her Pazar bir alt kademeden ödeme imkanı sağlıyor

 

  • Marketlerin indirimleri: Sizi mağazalara çekip çapraz satışla para kazanmaya çalışan marketlerden akıllı alışveriş yapabilirsiniz. Hemen hemen bütün markalar belli periodlarda indirim yaparlar. Her hafta marketlere uğrayın. Kullandığınız ve zaten kullanacağınız ürünleri indirim zamanı 6 aylık yetecek kadar alın. 1 alana 1 bedavada elde edeceğiniz %50 faydayı kredi dahi kullansanız %5 maliyetle %45 kar edersiniz.
  • İthalatçısından alım: bazı yüksek tutarda tükettiğiniz veya pahalı cihazların ithalatçısından daha ucuza almanız mümkün. Satmam demezler kimseye söylemeyin derler. Deneyin

Buna benzer bir çok fırsat var. başkalarının parası sizi daha imkanlı kılar.

0 Shares:
Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bunlar ilginizi çekebilir
Daha Fazla

Müşteri Sadakati Oluşturmanın 7 Yolu

Amerika’da 3.3 milyarın üzerinde müşteri sadakati programı üyesi bulunmakta. Bu ev başına ortalama 29 üyelik demek! Ayrıca araştırmalara…