Buzzfeed Kurucu Ortağı Jonah Paretti’nin Gözünden 6 Madde’de Content Marketing

Merhaba, Geçen hafta katıldığım #INBOUND15; http://www.inbound.com/ konferansında 3 an konu dikkatimi çekti. Bunlardan ilki; Content Management konusunda aldığım…

Merhaba,

Geçen hafta katıldığım #INBOUND15; http://www.inbound.com/ konferansında 3 an konu dikkatimi çekti. Bunlardan ilki; Content Management konusunda aldığım notları sıcağı sıcağına paylaşmak istedim.

Content Management tüm konferansın en önemli konusuydu. Müşterinin satışçıdan daha çok bilgi sahibi olduğu bugün, satış yapabilmek veya müşteriyi elde tutabilmek ancak müşteri ile engage olabilmekle mümkün. Brene Brown’un dediği gibi insanlar almak için kendisinden bir şeyler arıyor. Onlarla üzülen sevinen olman lazım.

Buzzfeed’in kurucularından Jonah PERETTI başarılı content için aşağıdaki özelliklerin olmazsa olmaz olduğunu söylüyor.

  • Uluslararası paylaşılmalı
  • Tüm ekranlarda çalışmalı
  • İnsanların mevcut yaşamlarını iyileştirmeli
  • Güçlü kurumlara değişiklik yaptırabilmeli
  • İnsanların birbiriyle connect olmasını sağlamalı
  • İnsanlar kendi hayatından bir şey bulmalı

Jason Falls ise;

  • Simple
  • Concrete
  • Emotional
  • Unexpected
  • Credible
  • Mobile olması gerektiğini aktarıyor.

Başka bir konuşmacı aşağıdaki sorular sorulduğunda verilecek cevabı olmalı diyor.

  • Do I click
  • Do I like what I see
  • Do i get what i want

Mobil content’de önemli olanın ise hız ve kolaylık olduğu vurgulanıyor ve content için;

  • Responsive sayfanız olmalı
  • Text olmalı. Resim zor açılıyor
  • Cookie veya Login olmadan girebileceği teknoloji olmalı

Bunlar content’in nasıl olması gerektiğini söylerken content’in olmazsa olmaz olduğunu Daniel Pink ve Brene Brown satış gözüyle aktardı. Bunları da daha sonra aktaracağım.

Umarım bu content sizlere fayda sağlanmıştır.

0 Shares:
Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bunlar ilginizi çekebilir