E-ticaret’te Satış Başarısı | Filtre Yapısı

E-ticaret’te satış başarısı için filtre yapısı ve değerlerinin eksiksiz girilmesi büyük önem taşıyor.

Kullanıcılar ürüne ulaşırken ya arama çubuğundan, ya kategori yapısını kullanarak ama en nihayetinde aradığı ürüne ulaşmak için filtre yapısını kullanıyor. Bu sebeple ürün filtre değerlerinin çeşitlendirilmesi, eksiksiz girilmesi kullanıcının ürüne ulaşmasını dolayısıyla alım yapmasını sağlayacaktır..

Filtre yapısının doğru kurgulanması SEO neticesinde organik trafik artışınızı da sağlar. Her bir filtre değeri aynı zamanda Google’da listeleyebileceğiniz bir sayfadır aslında. reklamlarınızı site içi arama sonucuna değil de filtre değerine yaparsanız müşterinin tam aradığı sayfaya ulaşmasını sağlarsınız.

Geçenlerde bir e-ticaret eğitim içeriği elime geçti. Reklamcılık, trendler, yazılım sistemleri, devlet destekleri vs bir çok konu vardı ama asıl önemli olan ürünün nasıl girilmesi gerektiğine ilişkin bir konu yoktu. Ürün başlığı, ürün özellikleri, ürün açıklaması kullanıcının aradığı kelimelerden ulaşmazsa ne Google’da ne de site içinde ne de pazaryerlerinde görünür olamazsınız. İşin temelini doğru yapmadan yüksek maliyetlerle reklam yaparak getirdiğiniz trafik aradığı ürüne ulaşamayınca bir daha gelmez.

0 Shares:
Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bunlar ilginizi çekebilir
Daha Fazla

GittiGidiyor Trafiğini Kim Aldı?

Temmuz Similarweb rakamları açıklandı. Gittigidiyor’un kapanması ile kaybedilen trafik rakiplerine dağıldı. En yüksek payı 11,7 milyon ziyaret ve…
Daha Fazla

Teknoloji ve Finans

Bu ay 3. TV kanalından E-ticaret konusunda Türkiye ve Dünya’da ki gelişmeleri aktarmam İçin davet aldım. – 2…