Digital Banking, E-Commerce & Lead Management

Eğitimin Süresi: 1-2 gün
Eğtimin Amacı:
Turkcell’de yönettiğim Digital ve Telesatış kanallarında yarattığımız, %372 gider büyümesiyle gerçekleştirdiğimiz %533 gelir büyümesini; verimli büyüme için kullandığımız taktikleri paylaşıyoruz.

Satış ve lead Management taktiklerini, ayrıca Omnichannel metodolojisini öğrenmelerini sağlıyoruz. Data analizleri ile satış başarısını artırma yöntemlerini ve taktiklerini paylaşıyoruz. Bunun sonrasında “cimri.com”u 2 yıl içinde 9,7 kat büyütürken kullandığımız yöntemleri aktarıyoruz. Yapılan workshop ile de uygulanabilir innovative strateji planı oluşturuyoruz.

Eğitimin İçeriği:
  • Satışın digital kanallar aracılığı ile yapılması için gereken bilgiler elde edilecek, bu sayede daha ucuz kanallardan müşteri kazanımı yapılacaktır.
  • Digital kanallarının kullanımı satış artışı getirerek geliri büyütmek için önemli bir katkısı olacaktır.
  • Katılımcılar digital satış alanında yetkin hale geleceklerdir.