Eğitimin Süresi: 1-2 gün
Eğitimin Amacı:
Her satışçı ve satışçı adayının sahip olması gereken satış iletişimi yetkinlikleri ve satıcı bakış açısının kazandırılmasını amaçlar.
Eğitimin İçeriği:
- Satış Nedir? İnsanlar Neden Satın Alır?
- İnsanları satışa ikna eden duyguları mı yoksa mantığı mıdır?
- Müşteri, bir ürünü veya hizmeti satın alırken aslında bilinçaltında hangi sorulara cevap arar?
- İhtiyaç nedir?
- Başarılı Satışçıların Ortak Özellikleri
- Potansiyel müşteri segmentasyonu
- İletişim Teknikleri
- Satışta Vizyon ve Değerler
- Satış Danışmanının Günlüğü, Kendini Yönetme
- Satış Süreci
- Senaryo Çalışmaları
- Vaka Analizi