Kaçımız müşterimizin duygularını önemsiyoruz?

Tepebaşı Turkcell’de çalışanlar bilir; otopark’dan çıkarken bir çocuk mendil satardı gözleri ışıl ışıl. Bir gün baktım gül yapraklarından yol yapmış çıkışa. Her gün gülerek günaydın abı nasılsın derdi. Bir kere olsun mendil alır mısın demezdi. Her zaman alırdım. Bir gün keyfim hiç yok çıktım otopark’tan “abi canın mı sıkkın dedi. Kaçımız müşterimizin hadi bırak müşterimizi çevremizdekilerin duygularını önemsiyoruz. Sonra da sadakat bekliyoruz onlardan. Müşterinle sen hem hal olmazsan başkası olacaktır.

Bunlar ilginizi çekebilir!

Geri adım atmak güçlenmek için fırsattır.

Dijital satışa başlamadığımız her gün bizler için büyük risktir.

E-ticaret sitesi Organik trafiği yeterli olmadan karlı ve sürdürülebilir olamaz

Apple’ın hisse değeri Alman Borsa’sındaki tüm firmaların toplam değerini geçti geçecek.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir