Kaçımız müşterimizin duygularını önemsiyoruz?

Tepebaşı Turkcell’de çalışanlar bilir; otopark’dan çıkarken bir çocuk mendil satardı gözleri ışıl ışıl. Bir gün baktım gül yapraklarından yol yapmış çıkışa. Her gün gülerek günaydın abı nasılsın derdi. Bir kere olsun mendil alır mısın demezdi. Her zaman alırdım. Bir gün keyfim hiç yok çıktım otopark’tan “abi canın mı sıkkın dedi. Kaçımız müşterimizin hadi bırak müşterimizi çevremizdekilerin duygularını önemsiyoruz. Sonra da sadakat bekliyoruz onlardan. Müşterinle sen hem hal olmazsan başkası olacaktır.

0 Shares:
Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bunlar ilginizi çekebilir
Daha Fazla

Yeni Petrol Teknoloji

Üniversite Bölüm başkanıma “bu öğrenciler mezun olsa da işsiz kalacaklar” dedim. Türkiye’de birçok bölüm mesleğini işe alacak kadar…
Daha Fazla

Hayatta kibirden kurtulmak çok önemli

2009 senesinde Turkcell’de pozisyonumun kapatıldığı söylendi. Ben ki o dağları delen çok başarılı Serkan’a bu yapılamazdı. Konunun benle…