RM School Programı

Çalışanına değer vermek onları geliştirmek yine firmaya katkı olarak geri dönüyor. PASHA Bank OJSC bunu en iyi yapan kurumlardan biri. RM School programı ile çalışanlarına birbirinden değerli eğitimlerle çalışanlarına değer katıyor.

Uzun yıllardır uyguladığım ve araştırdığım customer centricity konusunda verdiğim eğitim talebinin, Pashabank’dan gelmiş olması beni ayrıca sevindirdi. Türkiye de dahil müşteri odaklılığı ön plana almış çok az şirket var. PashaBank’a 3 senedir eğitim ve danışmanlık veriyorum. Her sene vizyonları beni bir kez daha şaşırtıyor. Bunun vizyonun Genel Müdürleri Taleh bey’den başlaması tüm ekibin sahiplenmesi için en önemli etken.

3 yıl öncesi eğitimden bu güne geçen eğitimlerde değişimi de çok net olarak gözlemledim. Bilgisi ve deneyimi sayesinde kendine güvenen çok değerli bir ekip yetişti. Ufak da olsa payımız varsa ne mutlu bana

Pashabank ve tüm ekibin bu vizyonla başarılarının devam edeceğine kuşkum yok. 😊

0 Shares:
Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bunlar ilginizi çekebilir
Daha Fazla

2022 Yılbaşı Kahvaltısı

Şirketimizinde 6 yıldır kendi ofisimizde parti yapardık. Bu yıl ilk defa imkanımız oldu ve yılbaşı kahvaltısı yapma keyfine…
Daha Fazla

Pazar Yerleri Arasında Rekabet

Ekonomist Dergisi için Özlem Bay ile gerçekleştirdiğimiz “Pazar Yerleri arasında rekabeti” aktardığım ropörtajı ve ana başlıklarını paylaşmak isterim.…
Daha Fazla

11.11 & Black Friday Tüyoları

Ali Cagatay ‘ın konuğu olarak EKOTÜRK TV canlı yayınında saat 20:00’de 11.11 öncesi E-ticaret’te satıcıların satışlarını artırmaları ve…