Tüketici Devi Şirketler Gıda Yerine Kişisel Bakım ve Diğer Alanlara Yöneliyor

Büyük tüketici ürünleri şirketleri, büyüme stratejilerini gıda sektöründen uzaklaştırarak daha kârlı alanlara kaydırıyor. Örneğin, Unilever artık kişisel bakım ve ev ürünleri gibi daha yüksek kâr marjına sahip sektörlere ağırlık veriyor. Şirket, Marmite ve Ben & Jerry’s gibi geleneksel gıda markalarına olan bağlılığını azaltarak daha fazla yatırımını kişisel bakım ürünlerine yönlendiriyor.

Benzer şekilde, diğer büyük tüketici ürünleri firmaları da gıda dışı kategorilere odaklanarak hem kârlılıklarını artırmayı hem de değişen tüketici taleplerine ayak uydurmayı hedefliyor. Gıda sektörü büyüme açısından eskisi kadar cazip görülmezken, kişisel bakım ve sağlık gibi alanlar daha hızlı gelişen ve tüketiciler tarafından daha fazla talep gören sektörler haline gelmiş durumda.

0 Shares:
Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bunlar ilginizi çekebilir
Daha Fazla

Paris’te Küresel Yapay Zeka Zirvesi

Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron ve Hindistan Başbakanı Narendra Modi’nin ev sahipliğinde Paris’te büyük bir zirve düzenleniyor. Bu zirve,…
Daha Fazla

11.11 & Black Friday Tüyoları

Ali Cagatay ‘ın konuğu olarak EKOTÜRK TV canlı yayınında saat 20:00’de 11.11 öncesi E-ticaret’te satıcıların satışlarını artırmaları ve…