Önce videoyu izleyin bence okumadan bir daha izleyin.
Bir içerikle nasıl bedava reklam yapılır. Üstüne üstük performans marketing yapmakla aynı satışa dönüşümü yaratan yani seyrederken içme hissi uyandıran bir video.
Neler söylüyor bir bir düşünelim
- Rakı içmek keyiflidir.
- Eğlendirir
- Muhabbettir
- Hedef kitlem belli; Cunda’da rakı içen, kırklareli’deki piknik yapanlar, Sıra gecesinde içenler yani tüm hedef kitlesini çıkartıp onları yaşatmış. İnsan kendisini buluyor.
- Benim hedef illerim gösterdiklerimdir. Muhtemel cironun %90’ını hedeflemiştir.
Neleri kullanmış
- İzmir’de genç kızlar da rakı içer eğlenir. Hem de kız kıza içerler
- Kullanılan şarkı, her rakı içen tarafından bir sofrada söylenmiştir.
- Tüm Türkiye’nin nabzını tutup yöresel yaşanmışlıkları kullanmış.
- En önemlisi o yöredeki insanları oynatmış.
- Komik, içten, duygu yüklü, dişi olmayan amca da var, sur dibinde çingene de
Seyreden içmek ister. Kendini bulur. Sonra da whatsapp’da, FB’da tüm sosyal medya’da paylaşılır bedavadan reklamım olur. Çünkü paylaşılır şekilde video olarak yaptım diyor Yeni Rakı… Ben de paylaştım.
Tabi bu kolay değil önce ürününüzün kullanıcıda bu duyguyu yaratması gerekli. Yani bir ihtiyacına çare olması gerekir. Yoksa milyonlar harcasan da bu etki olmaz.
Ben de paylaştım tabi. En güzel soruyu Serap Akkara sordu. Peki İstanbul’lullar neden evde içiyor? Sanırım Bomba’dan korktukları için dedim. İşsizlik aldı başını gidiyor dışarıya çıkacak paramız kalmadı mı deseydim? Siz ne dersiniz?
Bir de şunu merak ediyorum. İzleyip de kaçınız akşam olsa da rakı içsek dedi?
Muhabbetle…