Jeff Bezos 1999’da e-ticaret başarısının sırlarını anlattı

Jeff Bezos 1999’da e-ticaret başarının sırlarını anlatmış. Bu hala geçerli.
– Ürün çeşitliliği,
– kullanım kolaylığı,
– düşük fiyat,
– müşterinin karar vermesini kolaylaştıracak ürün hakkında detaylı bilgi,
– müşteri güveli hissetsin diye iade garantisi,
– hızlı teslimat için ülkenin dört bir yanında dağıtım merkezleri…
Bunların tek amacı var. En iyi müşteri deneyimini sağlamak. Amazon.com 22 yıldır aynı şeyleri daha iyi nasıl yaparım diye tekrar tekrar düşünerek bu günlere geldi. Dünyayı yeniden keşfetmeye gerek yok.
serkankoc.com.tr Youtube kanalıma üye olmayı unutmayınız :)….

Bunlar ilginizi çekebilir!

Geri adım atmak güçlenmek için fırsattır.

Dijital satışa başlamadığımız her gün bizler için büyük risktir.

E-ticaret sitesi Organik trafiği yeterli olmadan karlı ve sürdürülebilir olamaz

Apple’ın hisse değeri Alman Borsa’sındaki tüm firmaların toplam değerini geçti geçecek.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir