Jeff Bezos 1999’da e-ticaret başarısının sırlarını anlattı

Jeff Bezos 1999’da e-ticaret başarının sırlarını anlatmış. Bu hala geçerli.
– Ürün çeşitliliği,
– kullanım kolaylığı,
– düşük fiyat,
– müşterinin karar vermesini kolaylaştıracak ürün hakkında detaylı bilgi,
– müşteri güveli hissetsin diye iade garantisi,
– hızlı teslimat için ülkenin dört bir yanında dağıtım merkezleri…
Bunların tek amacı var. En iyi müşteri deneyimini sağlamak. Amazon.com 22 yıldır aynı şeyleri daha iyi nasıl yaparım diye tekrar tekrar düşünerek bu günlere geldi. Dünyayı yeniden keşfetmeye gerek yok.
serkankoc.com.tr Youtube kanalıma üye olmayı unutmayınız :)….

0 Shares:
Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bunlar ilginizi çekebilir
Daha Fazla

TALK LIKE TED

Carmine Gallo’yu Apple deneyimi kitabıyla tanıdım. Basit örneklerle perakende deneyiminin nasıl yaratıldığını aktarıyordu. Yeni kitabı “Talk Like Ted”…