Jeff Bezos 1999’da e-ticaret başarısının sırlarını anlattı

Jeff Bezos 1999’da e-ticaret başarının sırlarını anlatmış. Bu hala geçerli.
– Ürün çeşitliliği,
– kullanım kolaylığı,
– düşük fiyat,
– müşterinin karar vermesini kolaylaştıracak ürün hakkında detaylı bilgi,
– müşteri güveli hissetsin diye iade garantisi,
– hızlı teslimat için ülkenin dört bir yanında dağıtım merkezleri…
Bunların tek amacı var. En iyi müşteri deneyimini sağlamak. Amazon.com 22 yıldır aynı şeyleri daha iyi nasıl yaparım diye tekrar tekrar düşünerek bu günlere geldi. Dünyayı yeniden keşfetmeye gerek yok.
serkankoc.com.tr Youtube kanalıma üye olmayı unutmayınız :)….

0 Shares:
Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bunlar ilginizi çekebilir
Daha Fazla

Başarı Denemeye Cesaret Etmektir

İş geçmişimde hedeflerimin hep üstüne çıktım ama keyfini çıkartamadım. Nedenini de bilmiyordum. Ulan İstanbul diye bir dizide şöyle…
Daha Fazla

Girişimci Nazım Hikmet gibi olmalı…

Sen yanmasan, ben yanmasam, biz yanmazsak nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa? Nazım Hikmet Oratoryosunu seyrettiğim her seferinde gözlerim doluyor. Girişimcilikle…